تعمیر لول ترانسمیتر کرونه level transmitter

تعمیر لول ترانسمیتر کرونه level transmitter

تعمیر لول ترانسمیتر کرونه level transmitter – تعمیر تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در کلینیک تخصصی دیجی برد Digi-board زیر نظر کارشناسان مجرب صورت می پذیرد.

معرفی ترانسمیتر کرونه level transmitter

ترانسمیتر کرونه ،به عنوان یک فرستنده سطح  جهت اندازه گیری  به کار می رود . ترانسمیتر کرونه فناوری های مختلفی نظیر : رادار FMCW، رادار هدایت شونده TDR، اولتراسونیک، جابجایی، پتانسیومتری، فشار هیدرواستاتیک برای کاربردهای فرآیندی و ذخیره سازی با مایعات و جامدات نیازهای صنایع مختلف را برآورده کند.

انواع ترانسمیتر های سطحی level transmitter شامل : فرستنده های سطح رادار Radar ، سطح شناور Float ، اولتراسونیک Ultrasonic ، هیدرواستاتیک Hydrostatic ، مغناطیسی Magnetic ، مایکروویو هدایت شونده Guided Microwave و … می باشد.

ترانسمیتر سطح رادار Radar Level Transmitters

رادار ترسمیتر سطح جهت اندازه گیری سطح پیوسته در صنایع مختلفی نظیر : نفت ، نیروگاه ها ، مخازن ذخیره سازی و … به کار می رود.در این نوع رادار ، یک آنتن رادیویی در بالای مخزن نصب می شود که امواج را به مخزن ارسال می کند و پس از انعکاس از مواد بر می گردد . مدت زمان رفت وبرگشت امواج رادیویی توسط یک ریز پردازنده یادداشت می شود.

در رادار ترانسمیتر از نوع تماس مستقیم از یک کاوشگر مجهز به آنتن امواج راداری استفاده می گردد اما در رادار بدون تماس پرتو های الکترومغناطیس با انتشار در محیط اطراف سیگنال بیشتری از دست می رود.

یک عامل مهم در هنگام استفاده از فرستنده های سطح رادار، ثابت دی الکتریک مواد است. برای اندازه گیری تداخل، باید حداقل ۵-۸ ثابت دی الکتریک اختلاف وجود داشته باشد. در غیر این صورت رادار پژواک ایجاد نمی کند.

ترانسمیتر کرونه level transmitter مدل OPTIFLEX 1300C

ترانسمیتر کرونه سطحی KRONEH level transmitter مدل OPTIFLEX 1300C جهت اندازه گیری فاصله، سطح، حجم و جرم مایعات، رابط مایع، خمیرها و جامدات و … به کار می رود.

ترانسمیتر کرونه سطحی OPTIFLEX 1300C ، از فناوری رادار هدایت شونده TDR بهره می گیرد که با استفاده از نسل سوم الکترونیکی جدید خود، سیگنال هایی با پهنای پالس کوچک و پهنای باند بزرگ ساطع می کند. که در نهایت منجر به وضوح واضح تر و دقت بالاتر می شود.

گیج های TDR از یک پروب برای هدایت سیگنال به سطح محصول(های) اندازه گیری شده استفاده می کنند. با انتخاب ۶ پروب ها، OPTIFLEX قادر به اندازه گیری بیشتر مواد در شرایط بسیار دشوار است.

در صورتی که خواستید از  OPTIFLEX 1300C ، در مخازن  فوم بسیار رسانا ، مایع متلاطم ،اندازه گیری مایع (پتروشیمی ) در مخزن با سقف شناور استفاده کنید حتما از دفترچه راهنما کمک بگیرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *